Developing ambiguity

laupäev, juuni 10, 2006

Lihtsad rõõmud

Teate, sõbrad, millist naudingut võib tekitada 11 faili ja 3 folderi kustutamine desktopist? Mina tean. Ma ei hakkaks seda võrdlema teiste maiste rõõmudega, jalgpalli, keksu jms, ent paljutõotav emotsioon valitseb mu üle ometi.

Masohhistidele soovitan julgelt loengut Euroopa poliitilised režiimid 20. sajandil. Kasutegur on seda suurem, mida vähem teada ajaloost. Proovisin järele - unustamatu kogemus.

Õppejõud: "Võrrelge palun Läti ja Itaalia poliitilisi suundumusi alates aastast 1900."
Johannes: "Te küsite nii otsekoheselt, et peaks vist konkreetselt vastama."

Hämasin. Hämasin pikalt. Itaalia kohta ma veel üht-teist teadsin, puhtatõulise eestlasena on aga Läti ajalugu minu jaoks tabuteema.

Pole ammu nii pikki, aeglaseid ja tähendusvaeseid lauseid moodustanud. Arvestades tõsiasja, et nii mõnedki ajalooalaselt haritud tudengid sealt rahuliku südamega läbi kukutati, pole põhjust oma D üle kurta.

Olude kokkulangevuse tõttu maksimeerisin järgnevad 36 tundi joobeastet. Eilse päeva ravitsükkel möödus mälestusi moodustades. Kui kronoloogia paika saab, selgitan ehk lähemalt. Seniks aga...

1) Üldine kunstiajalugu IV: hilisbarokist impressionismini
2) Eesti kunst keskajast klassitsismini

2 Comments:

Blogger Berit said...

no johh, mis riigis viibid?

10:05 PM  
Blogger Johannes said...

Kohe, kohe üllitan. Pisut veel kannatust.

6:54 PM  

Postita kommentaar

<< Home