Developing ambiguity

neljapäev, märts 30, 2006

Mõtteline mõttetus

Tõepoolest, ma ei kirjuta siin just eriti tihti.

Miks?

Peamiseks põhjuseks võib vast lugeda pikka koduteed, mille käigus jõuavad provokatiivsed ideed, poeetilised read, südamlikud ülestunnistused ja geniaalsed avastused elust ühte sulada kevadiselt aktiivsete hormoonide ja maohappega. Ja mis seal salata, kaotavad seeläbi igasuguse originaalsuse, mida neil ilmselt juba sünnihetkel vajaka jäi.

Et millal ma siis kirjutan?

Võimalikke variante on siinkohal mitmeid:
a) purjuspäi
b) pohmaspäi
c) suure kõhutühjuse ajendil
d) surematust geeniusest osa saades
e) enneolematust idiootsusest osa saades

Miks just siis?

Sest eelnevalt loetletud takistavad tegurid kaotavad nimetatud olukordades igasuguse kammitseva mõju.

Erandeid ei saa muidugi täielikult välistada.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

ma olen sul alles neljas viide???
põhjused, miks ma peaks esimene olema:

1) tähestikujärjekord
2) naistel on eesõigus
3) ma olen su kursaõde!
4) ma olen su LEMMIK kursaõde
5) mul on kompromiteerivat fotomaterjali..

9:47 PM  
Blogger Johannes said...

Be, mul on sinu üle hea meel. Kohe siiralt.

7:48 PM  

Postita kommentaar

<< Home