Developing ambiguity

kolmapäev, oktoober 04, 2006

Langeb saladuseloor

Ohjah, ei suuda ma seda rohkem varjata, kõiki teid, mu 8 lugejat (aitäh ema, vend, vanaisa, vanaema), teadmatuses hoida. Aitab delikaatsetest vihjetest, ütlen otse välja. Riik, kus ma hetkel viibin (nagu ehk taibukamad teist vargsi aimanud) on tõepoolest Saksamaa, linn, ei miski muu, kui Berliin.

Äkilist avameelsust soodustas tõsiasi, et käesolevaks hetkeks olen end igati mõnusalt sisse seadnud. Veel enam, seadsin sisse ka hea sõbra Jörgeni, kes Berliinis minuga sarnasel eesmärgil viibib. Enda toa põrandale seadsin.

Aga tuba, üllatus, üllatus nr 1, võib õigusega pigem korteriks nimetada. Vastupidiselt esialgselt prognoositule, asub nii köök kui vannituba/tualett täielikult minu hallatavas (automaagiliselt lukustuva uksega piiritletud), loogiliselt jaotuvas ruumis.

Üllatus nr 2 ilmnes üürilepingu sõlmimisel, kui, vastupidiselt tavalisele, õnnestus alla kirjutada oodatust väiksema üürisummaga lepingule.

Sellest inspireerituna visandasin järgmise võrrandi:

300-180≠X

Lahendasin ära ka:

X=näljasurm

Täiendavate parameetritena võib nimetada ca 45 minutilist teekonna pikkust südalinna (abimootoriga sõidukiga liiklemisel – buss+s-bahn), vaikset ja kodust ümbruskonda, tasuta jõusaali ja arvutiklassi (wifi kodustamine tööjärgus), maja taga asuvat staadioni...

Olen rahul.

PS: Piltide kohatine sagenemine, mõningane selginemine, parematel päevadel ka värviliseks muutumine, on tingitud Canon EOS 400D juuresolekust. Kuigi meie ühiseks eesmärgiks on suhe värskena hoida, võib siiski märgata teatavaid püüdlusi, vastastikust huvi, üksteise tundma õppimiseks.

Sarnasusi on meil ka - mõlemad undame puhkerežiimis. Mina magades, tema akut laadides.


PS2: IKEA peaks registreerima omalaadse stardipaketi. 100 euro eest on võimalik täiesti mõistlikult sisustada ühetoaline elamine. Komplekti kuuluvad: ammendav valik sööginõusid+abinõud (kausid, veekeedukann, lõikelaud, veiniklaasid jms), voodiriided (sh tekk ja 2 patja), kardinad, 2 vaipa ja muu väiksem pudipadi.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Kena piilupart;)

3:08 PM  
Blogger Johannes said...

Väga hästi kodunenud, kusjuures

2:33 PM  

Postita kommentaar

<< Home