Developing ambiguity

esmaspäev, september 25, 2006

Lauldud laulud

Vähemalt 50% juhtKeRadest olid enne häälte kastist välja koukimist rõõmsad. Kui Savisaar sõimas kanal 2 reportereid, siis Villu (tuntud ka kui poolKeRa, KeRake etc.) jutustas Estonia koridoris ajakirjanikele lustakaid anekdoote:

Üks prostituut räägib teisele.

„Tead, mul käis täna advokaat.“

„Kust tead?“

„Noh, 55 minutit täidab pabereid, teeb asja kiirelt-kiirelt ära, rebib paberid puruks ja ütleb, et mind pole siin kunagi olnud.“

„Aga mul käis täna politseinik. Esimese paugu lasi õhku“

„Mul aga põllumees. Kõigepealt kurtis, et on liiga kuiv, siis märg ja lõpuks nõudis toetust.“

Pärast häälte lugemist tegi muidugi paremat huumorit. Rohkem enda stiilis, paanikas põrsakese moodi. Viimane õnnestus operaatoril ka jäädvustada, seega, need, kes Seitsmeseid Uudiseid vaatasid, teavad.

Ju ta eeltuleva talve pärast muretses. Peab näärivanalt uue paari käpikuid nuiama, oma poissi enam pukis pole. Alajahtumise pärast ei tasu aga muret tunda, küll Villu omad käpikud kätte saab (keeldumise korral saadetaks näärivana kohalikeks külmakuudeks näiteks Hispaaniasse asumisele).

Üldiselt oli päris hirmuäratav kuulata, kuidas valijamehed pärast hääle andmist puhtsüdamlikult esinesid: „Mina olen maalt, kuidas ma üldse saaksin kedagi peale Rüütli valida.“

Samas pärast tralli lõppu Estonias, ilmnesid Tammsaare Pargis tõsised raskused Rüütli toetajatelt intervjuude saamisega. „Ma ei tea kedagi, kes tunneks kedagi, kes pooldaks Rüütlit,“ kõlas tüüpvastusena.

Aga kogemus oli meeldejääv. Isegi natuke kahju on Berliini minna, teleajakirjaniku tööd võiks vahelduseks teha küll.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

ka saia päramootorit kirjeldatakse saiameistriga kahasse. mida rosinasem sai seda kõnekam üldmulje nii paganlikust pagarlusest kui indrek tobrelutsu( vene k. dobre-lutšõi)dresscode-st. siinkohal pean paraku hakkama kartlikute meenutuste saatel otsima vastavat teost, mis viiks õigetele kirjavahemärkide ja suurte algustähtede radadele, millel rännates ennast kivirahnuna kähma kangutada. Chomsky arvates kirjeldab vastavat käitumist eelkõige süvastruktuuride määratlus lingvistikas, liblikas. Ich schaue schöne schuhe auf dem schaufenster.

10:14 PM  
Blogger Johannes said...

Tähendab, rõõm tuleb alati minu aiamaale, kui Urmas teemakohase sõnavõtu vastu seina laseb. Hea, et esisild reguleeritud, sõidad ikka õiges suunas.

2:49 PM  

Postita kommentaar

<< Home